Skolfoto

Hej!

Nu så har man då tagit skolfoto för sista gången. Känns väldigt skönt att slippa göra det någon mer gång i framtiden. Nu så är det ju bara studentfotograferingen som är kvar, och den är i vår. Har dock ingenting att göra nu fram till 14.30 då jag ska dra till St. Per Gallerian och kolla när capoeiragänget uppträder där och har lite Öppet Hus. Det ska bli kul att träffa dem igen och snacka lite med dem.

Mina skor är helt dyngsura - vilket inte är så värst roligt - eftersom det regnar som satan ute och mina skor är inte de allra tätaste. Vill verkligen ta och köpa ett par nya, hela skor. Men vill inte direkt slänga de som jag har nu eftersom jag köpte dem på Strawberry i New York. Men men. Allting måste ju slängas förr eller senare.

Har ingen aning om vad jag ska göra nu. Vet inte heller vad jag ska ta och äta för någonting till lunch heller, och det är ju lite segt. Kan kanske ta och läsa lite i Iliaden nu först och sedan gå när mina skor är lite torrare. 

Har haft jätteskönt schema den här veckan. I onsdags så hade man bara Samhällskunskap B mellan 08.30-11.15 och sen fick man åka hem, sen igår hade jag sovmorgon till 13.45 och så gick man till 16.00, och sedan idag så hade man bara skolfoto i 15 min - och nu så har man helg.

Tjenixen

Kommentera här: