God Jul på er!

Nu så är det jullov och det har det varit i cirka en vecka nu redan. Julafton var igår, och det var väldigt trevligt. Var hemma hos pappa och firade jul i år, och de som var här då var pappa, Lena, Malin, Nelly och Agnes. Maria, Pelle, Hanna, Filip och Lasse kom även hit och firade jul.

Jag fick två böcker (Eclipse och en annan bok), en CD-skiva (The Promise av Il Divo), ett smyckesskrin, en liten låda, pengar, biokort, en portugisisk-svensk ordbok, en foundation, nagellack och sedan resepåsar (olikafärgade påsar som man lägger i kläder i när man är ute och reser så att man håller koll på vart man har sina kläder). Sen fick jag inte så mycket mer.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Har mestadels tagit det lugnt. På eftermiddagen/kvällen så gick vi allihopa här hos pappa även till min farbror på fika och var där ett tag. Sedan har det inte hänt mycket mer. Har sjungit Singstar Abba och Singstar Disney med mina yngre systrar, det var kul. Jag och Malin sjunger Voley-Vouz (?) väldigt mycket faktiskt och börjar bli riktigt bra på det. Hehe!!

Imorgon kommer farmor och farfar över hit för att fira jul lite grann, och sedan på kvällen ska jag och Malin över till mamma för att fira jul där. Vi ska även fira nyår hemma hos mamma.

Kommentera här: