Torsdagen innan lovet.

Hej!

Sitter nu i skolan och skriver på en valanalys om det amerikanska valet. Jag har Samhällskunskap B och ska skriva lite om Barack Obama och John McCain. Även om vilka åsikter de har och så. Det är inte så himla roligt, men måste göra det. SÅ tråkigt!! Man har dagens lektion och morgondagens lektion innan det måste vara inlämnat. Sen så har man även en kort uppsats om WTO på Internaionell Ekonomi som ska vara klar att lämnas in idag! Jag kan ju säga att jag är halvt om halvt färdig med den. Så det kommer ju gå bra! Nej, men nu så ska man vara positiv och inte tänka att allting kommer att gå åt helvete.

Ikväll så har man capoeiraträning ute i Allianshallen mellan 18:00-19:30. Det ska bli kul, men har fortfarande träningsvärk i överarmarna, så jag får se hur det går med armhävningar och så.

Men snart så är det i alla fall höstlov! Det är ju någonting att se fram emot. Har bara idag och imorgon kvar innan det är lov. Ska bli så himla skönt!!

Men nu så är det nog bäst att jag tar och återgår till mitt arbete så att jag får någonting gjort på det. Har ju i alla fall kommit igång. Vilket är tur det! Haha!!

Kommentera här: