Hej igen!

Hej där!

Länge sedan jag skrev på den här bloggen. Har inte riktigt orkat uppdatera här eftersom jag har en projektblogg som jag ska skriva i också, och det är ungefär runt fyra gånger i veckan som jag skriver i den. Vilket leder till att jag inte riktigt orkar skriva här också då. Men jag ska försöka att skriva här så ofta som möjligt när jag har tid och så.

Mitt projektarbete går bara bra, och det handalar om ridning - som jag är väldigt intresserad av, plus att det involverar djur. Min plan är att lära mig rida westernridning, så att ni vet det.

Skolan går bara bra, och det är inte SÅ mycket som vi har. Några få större uppgifter, men annars så är allting okej. Jag tränar ju nu generellt 6 gånger i veckan nu när jag rider fyra gånger i veckan plus att jag har idrott och capoeiraträning. Det känns rätt så mycket, men det går i alla fall.

Ska nu gå till skåpet och hämta min plånbok för att sedan strosa iväg till Coop Konsum och köpa ingredienser som jag ska ha till min pizza som skall tillagas på italienskalektionen idag. Det ska bli väldigt gott eftersom jag åt mjöl och flingor till lunch idag på Boland. Vilket inte var så mättande eftersom jag är hungrig nu igen.

Hörs mer någon annan gång!

Hej då!

Kommentera här: