En helt underbar dag!!

Kan bara säga att det är så himla fint väder idag!! Jag tog och cyklade till skolan idag, och det var superskönt! Efter att ha haft italienska i en timme så gick jag och en kompis ner på stan och gick runt lite där. Hittade en jättefin väska på Kappahl som jag köpte. Nu har jag i alla fall en lite mindre väska jag kan ha när jag åker till Rom i sommar! Efter att ha köpt den gick jag till stationen och hämtade cykeln jag ställde där och cyklade sedan hem. Tog då och lagade lite mat, och sen gick jag till Konsum för att jag var tvungen att köpa några saker som tagit slut. Kan bara säga att jag höll på att dö av värmeslag! Det är ju lika varmt som på sommaren nu ju! Runt + 20 grader! Men man ska ju inte klaga, det är ju bara skönt att det är värme och sol ute nu. Man blir ju så mycket gladare utav värmen och solen!

Nu har jag påsklov också för den delen, vilket är superhärligt! Jag har även gjort färdigt alla skolsaker som skulle ha lämnats in den här veckan och även gjort färdigt en bokrecension på engelska som egentligen skulle in veckan efter lovet. Första gången jag lämnat in en skolsak så pass långt innan sista inlämningsdatumet faktiskt!! Helt otroligt! Brukar egentligen sitta där allra sista kvällen och skriva som en galning på dem! Haha!

Har tänkt mig att jag kanske skulle ta och gå ut och ta kort här i Uppsala nu när det är så himla fint väder! Men vi får se hur det blir med den saken. Kanske fastnar här framför datorn. Haha! But who knows??

Kommentera här: