28 december, 2009

Sitter nu hemma hos en kompis i hennes lägenhet och tittar på något program som går på ettan. Jag är alldeles ensam här då min kompis är i Stockholm över julhelgen och nyår och får då bo hemma hos henne hur länge jag vill. Det är väldigt skönt att komma hemifrån litegrann också för den delen och det är så lugnt och skönt! Inga av djuren är här hellen för den delen, vilket gör det lite konstigt att vara här då det annars brukar vara 6 katter och en hund springandes omkring här annars!

Jag har dock inte kommit underfund med hur man får till digitalboxen... Har kunnat få till ljudet, men det kommer ingen bild. Så jag får nöja mig med 1:an, 2:an och 4:an för tillfället. Men det går nog bra.

Har idag varit barnvakt åt mina tvillingsystrar, och jag kan bara säga att det gick bra i början, men sen så blev dem så himla jobbiga när de andra kom hem!! De kan vara så himla jobbiga och kan inte uppföra sig ordentligt och bara håller på och vimsar runt och skriker och har sig!! Vädligt många "och" i den meningen, men det får bara ta och accepteras.

Ska nu kolla vidare på programmet.

Höres!

Kommentera här: