Tisdag i februari 2009

Sitter nu i skolan och gör ingenting speciellt. Klockan är 10:08 och jag har inte någon lektion förrän 12:15. Lite galen, ja, men jag måste sitta och skriva på en sak till psykologin som jag totalt har glömt bort. Plus att datorn hemma är helt cp också för den delen. Så då kan man inte sitta där och göra den saken. Jag har även en annan sak som jag måste göra, och det är internationell ekonomi. Den är ju dock tills på fredag, men jag måste ta och börja skriva på den.

Ikväll så är det träning i Allianshallen, och det ska bli skönt. Eller skönt och skönt. Det vi ska göra är akrobatik, vad nu Akesse menar med det, och jag är inte så värst bra på det eftersom jag inte gör det i vanliga fall. Så vi får se hur det går. Innan träningen så får jag nog i alla fall se Lee och Paul, och dem är ju bara HUR söta som helst! Paul är 4 år och Lee är nästan 2 år. Och supersöta!! 

Kommentera här: