Lördag

Har varit och tränat idag igen. Det är den fjärde dagen i rad som jag har gjort det. Var och tränade i onsdags på gymmet bredvid skolan med en kompis, sen så var det capoeira i torsdags, tränade kondition igår och så var jag inne på Centralbadet idag och gymmade. Mycket träning, men det är ju bra att komma igång lite mer nu och hålla sig igång. Eller vad säger ni?

Helgen har kommit, men jag har absolut ingenting inplanerat, som vanligt. Jag vet inte heller vad jag kan ta och göra heller för den delen. Är sugen på att gå ut, men det är nog lite för sent för att planera in det med någon/några. Men jag får se vad som händer.

Jag skulle ha åkt till Stockholm idag på Roda do Mês som börjar kl. 18:00 idag, men jag orkar inte åka dit den här gången. Vet inte ens om jag skulle hitta till träningslokalen de har där. Så jag får ta och åka dit någon annan gång när jag orkar, har pengar, och kan åka med någon härifrån Uppsala som också ska dit.

Kommentera här: