Uppsatsskrivande..

Har nu varit hemma i ungefär en och en halv timme, och jag sitter och skriver på min uppsats om globalisering. Vilket är ett av de tråkigaste sakerna jag vet för tillfället! Det är en uppsats som ska skickas in imorgon vid midnatt, och jag kommer inte igång med att skriva! Har bara skrivit inledningen till det hela, och jag kommer absolut inte på någonting mer!! Får väl sitta och bara råskriva imorgon och skriva så gott det kan innan jag skickar in. Sen får man väl hoppas på det bästa.

Träningen vad väldigt bra idag. Vi hade inte Falken idag - vilket vi vanligtvis brukar ha på torsdagar - utan Cristiano. Det var faktiskt väldigt bra. Har ju blivit fortsättare nu och är med i min kompis Mikaelas grupp nu. Så det är ju roligt! Jag undrar dock vart Falken är... Undrar om han fortfarande är i Sundsvall. Men har egentligen inte någon större aning.

Det vi fick träna på idag var att göra armadas, sedan göra en kombination av armada och meia-lua de compaso. Vilket sedan ledde till en kombination av: armada, meia-lua de compaso, marteló (hoppsnurr med spark i luften typ) och sedan göra en Aún. Och det var ju lagom rofyllt då man blev hur jäkla snurrig som helst! Men det gick i alla fall! Haha! Cristiano höll på och goofade omkring också, så man puttade till honom några gånger lite skojsamt.

Madde och Andreas från min grupp förra terminen kom till träningen idag. Men varken Takashi, Nadja, Johan eller Linda dök upp på träningen. Så det var ju lite tråkigt. (Vi är två Linda i gruppen. Meloncia är den andra Linda, och jag är Melona)
Men man hade ju i alla fall Mikaela och Montanha där! Och Montanha var ju bara tvungen till att fråga om pojkvännen min! INTERNT SKÄMT NR.1!!! Hehehe!!! 

Kommentera här: