Fin dag igen

Vaknade runt 09.00-tiden idag av att Nelly och Agnes var uppe och sprang, låg då och segade i sängen fram till 10.00 innan jag tog och gick upp. Jag tror nog att jag slumrade till ett tag då ockå.

Gick då upp vid 10.00 och åt frukost och så, och sen har jag gjort mig i ordning, Klockan är nu strax efter 12.00, och jag sitter och lyssnar på musik som jag sparat på Spotify. Har fixat över låtar från min MP3 till min mobil idag också. Vet dock inte hur man ska göra om vissa låtar till ett visst format så att de funkar att spela på mobilen. Det konstiga är att de funkar att spela på MP3:n, men sen när man lägger in dem på mobilen så funkar de inte att spela och måste då ta och radera dem. Får ta och fråga någon teknisk kompis till hjälp som vet hur man ska göra.

Jag ska som sagt in till stan lite senare idag också, och jag ska ta och gå hemifrån pappa om ca en timme och tio minuter för att sedan ta tåget in till stan.

Vädret idag är varmt och fint. Dock så är det lite mer moln idag än vad det har varit under de senaste dagarna. Men det kan ju vara skönt det också. Jag har för mig att temperaturen är runt 25 grader, då i skuggan.

Skriver mer senare idag.

Ciao!

Kommentera här: