Äntligen färdig!!

Nu så har jag äntligen skrivit färdigt min slutprodukt och även projektrapporten och skickat in den till min lärare!! Så himla skönt säger jag bara!! Men har ett jäkla retoriskt argumentationstal att skriva och öva in tills imorgon!!! Orkar inte med det här!!! Vill inte ha det där jäkla talet och man har typ inte kunnat göra någonting heller för den delen då man nästan bara har suttit och försökt få färdigt sitt projekt! Och sen så dagen efter inlämningen av det så ska man hålla ett tal på typ 8 minuter! Ja, sure. För dem som är väldigt aktiva under lektionstid och verkligen hinner skriva färdigt sitt tal då och hinner träna påd det också. Go you guys! :D :D Men jag kan inte skriva färdigt ett tal entligt den retoriska mallen på mindre än en vecka och sedan plugga in det för att sedan hålla det inför klassen veckan därpå! I alla fall inte när jag inte har haft tid på mig att riktigt finslipa det heller för den delen! Det skulle vara så mycket bättre om vi kunde ha det efter påsklovet eller någonting sånt, eftersom då hinner jag ta det lite lugnt och arbeta med talet under en lite längre tid och verkligen få till det. För när det blir lite för mycket för mig och när jag stressar upp mig så lägger jag helt av och orkar verkligen inte skriva någonting alls!

Blä säger jag bara!!

Kommentera här: