Projektskrivande

Sitter nu och skriver på min slutprodukt av mitt projektarbete och ska sedan även skriva färdigt min projektrapport. Båda dessa saker ska vara färdiga och inskickade imorgon. Woho säger jag bara! Jag har ju haft hur lång tid som helst på mig att skriva de här sakerna, vilket är typ från januari, och om jag skulle skrivit färdigt och lämnat in dem då så skulle projektet varit färdigt för länge sen!! Men nu så sitter man ändå här, dagen innan sista inlämningsdagen, och skriver som in i sjutton! Det är ju väldigt smart gjort av mig! Men så är det ju typ alltid med mig också. Även om jag har inställningen om att jag ska kunna klara av det galant och lämna in ett arbete så fort som möjligt, så vet jag innerst inne att jag kommer sitta där sista dagen och skriva nästan in i det sista för att få klart det hela och sedan skicka in det. Go me!

Men annars är livet helt okej! Sista veckan innan påsklovet börjar, och det känns väldigt bra! Dock så har man ett retoriskt tal som jag och de andra i klassen måste hålla, och jag kan säga att mitt tal inte direkt är så där färdigt ännu... *Ähem* *Ähem* Men jag hoppas att det går bra i alla fall.

Kommentera här: