Trevliga kvällar och en skrikande syrra.

Har haft två väldigt trevliga kvällar i rad. I fredags gick jag och min kompis Setare ut och satte oss och pratade på några krogar. Första stället vi gick till var Terrassen, och där sprang vi in i min tränare och hans kompis - som även jag lärt känna. Då satt vi där och hade trevligt. Sen gick dem och lite senare kom Setares och min kompis Susanna in med hennes kusin Simone. Gick då till William's och Etage. Väldigt trevligt! :)
Igår blev det att man åkte hem till mamma vid 16-tiden, och då var min morbror där och vi firade mig lite grann i efterskott.
På kvällen igår så gick jag ut med några andra kompisar, och vi hade det verkligen trevligt ute! Först gick vi till Kalas, kom in gratis. Vi var då där ett tag, sprang in i många personer jag kände. :) Och man börjar känna sig lite gammal då man kan stå och sjunga med till precis ALLA låtar dem spelar! Hände igår... Men var faktiskt rätt kul ändå! Haha!
Efter kalas gick man till Baren Baren - den väldigt trevliga dörrvakten var där då! :D - sen gick man till Pitcher's, men där var det lite tråkigt. Efter det gick vi och satte oss på Terrassen, och där så sprang jag ihop med tre gamla gymnasiekompisar - Carro, Heidi och Hanna (islandsHanna då man hade två st Hannor i klassen). Var verkligen en supertrevlig kväll! Dock så har man lite ont i halsen idag...
Jag, Sandra och Jenny
Jag, Sandra och Jenny.
Idag har jag varit ute med en schäfer och gått i ca 2 timmar. Väldigt trevligt! :)
Nyss så hade en av mina systrar - den yngsta - värsta utbrottet då hon inte fick spela Wii Dance med näst yngsta systern och deras kompis! Men nu så är allting lugnt som tur är!

Kommentarer:

1 mirela:

sv: haha, verkligen, finns inga som är så tystlåtna som dem ;)

Kommentera här: