Lite nyårgrubblerier...

Känns som om det har gått åt fanders... I alla fall med personen man är intresserad av. Förut hade man jättebra kontakt, men nu? Nu blir man glad om personen svarar en. Har typ lagt ner orken till att försöka hålla kontakten uppe då jag inte orkar vara den "sociala" personen hela tiden som verkligen försöker hålla kontakten uppe... Även om jag fortfarande är hur intresserad som helst av denna person, så orkar jag snart inte kämpa på... Vill så gärna att det ska vara som förut mellan oss två, men vem vet om det ens kommer bli så. Man får hoppas på det.
Man undrar ju också om personen i fråga ens är intresserad av en själv! Eller om denne bara tycker att jag är "en i mängden" eller om jag inte är värd det. But who knows?
Men jag skulle så gärna vilja ha det som förr mellan oss, och kunna prata på telefon, sms:a, chatta och prata, och även ses som tidigare. Men det kanske är för mycket att hoppas på kanske.

Kommentera här: