Halvhelg.

Sitter nu på mitt rum hemma hos mamma och är sjukt trött! Fick inte så mycket sömn inatt då jag inte kunde somna förrän typ vid halv tre tiden efter att ha skrivit ett brev och sedan läst någon timme i en bok. Sen vaknade man vid 9.00-tiden då man skulle gå till polisstationen vid 10.00 för att skaffa ett nytt pass. Kan säga att ens foto ser precis ut som de där korten man tar på personer man tagit fast typ. Haha! Så man ser ut som värsta kriminella typen ju! Hahaha! Ska bli kul att se hur tullpersonerna i USA reagerar på det kortet när jag ska dit i sommar. MUAHAHA!!!
Sedan har jag varit på stan lite grann och inhandlat en del saker som jag behöver. Till exempel en bok som heter Encuentros y choques culturales som innehåller en hel del texter vilka vi läser. Köpte även ett busskort för 670 kr. Lagom kul det ju!
Har även varit på spanskan, och det var helt okej. Dock så var det grammatik idag - vilket jag inte tycker är så kul... Men men. That's life!
Nu på eftermiddagen och kvällen har jag skrivit på en presentation om astronomi till morgondagens lektion - distanskurs då vi träffas en gång i månaden på helgerna. Lagom kul det ju! Haha! Men det går nog bra.

Kommentera här: