Helg!!!

Nu så har jag äntligen helg. Hade en bra föreläsning idag - från 10:15-15:30. Gick och hälsade på hos Erika ett tag. Lova blev superglad när hon såg mig. Haha! Sedan gick jag hem till mamma.
Jag har inte gjort så mycket mer idag. Tagit och kollat lite på tv. Tog en snabb sväng till Luthagens livs också och köpte lite att äta och så. Jag tog även och ringde Brian i England. Hörde att Tanya - en av hundarna där - har fått valpar. Tror att det var 12 st hon fått! En väldigt stor kull kan jag säga! Men det var kul att höra hur det gick där borta. Han sade även att de hade hur många hemlösa hundar inne på hundpensionatet ocskå! Runt 12 eller 13 st hade dem inne, och ca 5 eller nått sånt är staffies (staffordshire bull terrier).
(Ovan)Tania.
(Ovan) Staffie.

Kommentarer:

1 Lovisa:

gud va söt Tania är! en sån hund skulle jag vilja ha. På Staffie bilden ser det ut som hunden har kuperade öron. det är inte så snällt el snyggt.



Kul att du har det bra. Kan tänka mig att Lova saknar sin andra matte.

Kommentera här: