Lång dag...

Har idag varit en lång dag. Gick upp vid 06:00-tiden och var vid 07:00 på jobbet och började jobba. Gick och jobbade med min kusin Johan hela dagen från 07:00 - 16:00 - då totalt nio timmar - och det var lite tröttsamt. Hade inte så många att ta hand om idag på jobbet, vilket var skönt på sätt och vis. När jag och Johan var ute och cyklade runt på våra cyklar så började det snöa som in i sjutton också - vilket inte var så skönt - så vi var tvugna att ta och gå istället under en liten period där också.

Det är faktiskt en jättegullig kille som jobbar där jag har börjat nu! Han heter Ludde - eller Ludvid då - och han ser verkligen bra ut. Han är väldigt schysst också för den delen. Dock så snusar han... Vilket är ett litet minus. Men men... Söt är han i alla fall! Haha!
Nu när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. Har för det mesta tagit det lugnt. Suttit framför datorn, skrivit ut ett par papper till en av kurserna, lyssnar på musik och chattat med några kompisar.

Kommentera här: