Heldag med Ludde och Maria!

Var igår med Ludde och Maria större delen av dagen. Gick över till Maria vid 14:50 och var henne vid 15:00. Då tog vi och gjorde pepparkakor. :) Eller Maria påbörjade med att fixa med pepparkakorna medan jag tog och diskade hennes disk. :)
Maria med pepparkaksdegen


Så fint blev det när jag var färdig med disken. :)


Pepparkakor i ugnen!!


Jag med brödkaveln i högsta hugg.


Våra fina pepparkakor. :)

När vi var färdiga med det så tog vi och åkte till jobbet och hämtade Ludde på jobbet. Imons hund Timon var där då - jättesöt hund!!! ^^ Och Timon lyssnade på mig när jag sade åt honom att gå bort från dörren så att Maria, Ludde och jag kunde gå ut. DUKTIG!!! :)

Ludde
När vi gått från jobbet så gick vi till Filmstaden och hämtade ut våra biobiljetter och gick sedan till Spegeln. Filmen vi såg var senaste Harry Potter-filmen och den var faktiskt bra gjord!! :)

Efter filmen åkte vi hem till Maria och åt middag och kollade lite på tv innan dem följde med mig hem. :)

Kommentera här: