Åter hemma i Uppsala.

Är nu i Uppsala igen efter att ha varit lite på rymmen. 
Åkte till pappa i på fredagskvällen och övernattade där, sen igår så rymde man iväg till Sandviken och sov över där till idag. Blev en lång dag/natt kan jag säga!! Jag kunde inte somna när vi väl hade lagt oss, låg mest som i en dvala. Men tror att jag sov mer denna gång än i måndags då jag också sov över i Sandviken. 

Igår - och även idag - blev det till att jag och Patrik satt och kollade på en hel del filmer, och jag har kommit fram till att vi har i stort sett lika smak i filmer. Vilket är positivt!

De filmer vi såg på var:




Och så började vi se lite på Shrek 2 idag, men såg inte klart den då jag var tvungen att åka med 14:30-tåget hem till Uppsala från Gävle. Ska nog ta och se klart den nu på kvällen. :)
För tillfället gör jag ingenting speciellt, sitter bara och lyssnar på musik och inte så mycket mer. Borde väl egentligen ta och plugga lite, men orkar inte riktigt göra det för tillfället, så får verkligen sätta fart med det imorgon.

Kommentera här: