Hemma hos pappa


Sitter nu i vardagsrummet hemma hos pappa i Storvreta och tittar på Idol 2010. Det trådlösa internet funkar igen, vilket jag tycker är så skönt!! Får dock se hur bra det är nu då det har varit som det har under de senaste fyra till fem åren. Vi får hoppas på att det funkar bättre än förut så att man kan chatta och så nu utan omständigheter!!
Visar sig väl med tiden. 
Har varit lite bättre nu på eftermiddagen sen när man kom hem från Gävle. Tog ett SJ tåg hem till Uppsala då jag inte orkade vänta på Upptåget. Kom då hem vid 15:51, fick ju dock betala för biljetten, men det var det värt. 
Blev påmind av Maria att Ludde fyller år idag, så då blev jag ivägskickad av henne till jobbet - fick springa till jobbet när jag kom in till stationen här i stan då Ludde slutade vid 16:00. Tog då och sade grattis till honom igen och gav honom en stor kram från både mig och Maria. Ludde och jag tog då och gick till Coffehouse by George och fikade lite. Pratade en massor också, och det var hur trevligt som helst! 
Kan säga att jag är så lycklig över att ha både Ludde och Maria i mitt liv!! (Även ni andra kompisar har ju en stor del i mitt liv förstås.)


Ludde och Maria 

GRATTIS IGEN LUDDE!!!

Kommentarer:

1 Rebecca:

Tja, Är Ludde och Maria tillsammans? Supersöta på bilden :D

2 Kanie:

Vad mysigt! :)

Kommentera här: