En härlig dag! :)

Har idag varit ute med Sabbi två gånger på två stycken långpromenader. :) Vi tog och gick till Ultuna båda gångerna - vilket tar ca 50 minuter fram och tillbaka - och det gick superbra! :D (Fick nyss reda på av ägaren att hon var hemsk på deras promenad... Fy på Sabbi!!)
Efter andra promenaden så åkte jag hem till pappa, och då for jag även ut till stallet och tog in hästarna där. Pappa skjutsade mig och stannade där medan jag gjorde det. Väldigt kul det för då fick han se mig i arbete där och se hur jag var bland hästarna! :D 
Sedan när man kom hem så fick man hur god mat som helst! :) Potatis med fläskfilé med sallad och svampsås. ^^ Så otroligt gott!!
Sen under kvällen har man fått vara lite av en "rådgivare" och så har man även letat vetenskapliga artiklar också. :P Skoj skoj! :D

Kommentera här: