^^

Igår kväll gick det inte så värst bra att somna... Låg vaken i minst två timmar innan jag lyckades somna - och väcktes sen två gånger under morgonen av att Nelly och Agnes stod och skrek åt varandra... Inte så värst roligt när man är sjuk också. 
Varför jag inte kunde somna igår kväll var typ för att jag låg och tänkte på en massor med olika saker, och fattar inte varför alla tankar kom just då.. Var i alla fall inga negativa tankar, vilket var bra. Var lite mer tankar om känslor och så för olika personer. Har idag också tänkt mer på mina känslor för en av de personerna jag låg och tänkte på inatt. Och under dagen har jag inte blivit så värst mycket visare, men har i alla fall blivit säker på att jag verkligen tycker om den här personen hur mycket som helst, och att jag inte vill förlora denna person. 
Är väl kanske inte världens "bästa" att skriva sånt här här... Men jag kan inte konfrontera personer och prata om verkligen starka känslor. 
Jag tycker att denna person är en av de bästa personer jag känner, och kan för tillfället inte tänka mig att "vara med någon annan" än denna person. Mina känslor har antagligen blivit väldigt starka, men vad känner andra personen? Det är en jäkligt bra fråga. Men det är ju som det är.
Har väl en hel del saker att "jobba" på som folk man träffat irriterar sig på och antagligen är det dessa egenskaper hos mig som gör så att jag antagligen inte kan tänkas vara något bra "alternativ". Jag kanske kan ha fel, men känns lite som om det måste vara flera saker som måste vara fel på mig. Men men. 
Höres!

Kommentera här: