Hell-ôô!!

Ett par dagar sen jag skrev nu igen. Men har inte riktig orkat skriva, även om jag blivit frisk nu. Har varit ute och gått och ätit - vilket har varit hur skönt som helst!! Lagade korv stroganoff häromdagen till mig och mamma - blev supergott! Men Lenas - min styvmor - korv stroganoff är mycket mycket godare!
Har under de senaste dagarna även träffat ett par kompisar från jobbet, och det var väldigt trevligt! Vi gick i torsdags och åt middag tillsammans på Lingon här i Uppsala, och det var verkligen god mat där! Orkade dock inte äta upp allting, men gott var det! Sen nu tidigare idag - eller rättare sagt igår då klockan är 00:51 nu - så har jag gjort rätt så mycket. Har åkt till ett äldreboende här i stan för att få tag på en person - som inte var där ironiskt nog - som jag försökt fått tag på i över en vecka. Men ska tillbaka dit imorgon igen då hon skulle jobba då. Efter att jag var där så åkte jag dit jag jobbade förra året. Sprang på min kusin då - som jobbar där - och sa att jag ville jobba där under sommaren. Så då fick jag följa med och fick ett nummer jag skulle ringa till. Så det gjorde jag, fick svar, en mailadress och instruktioner om vad jag skulle skriva. Så nu har man i alla fall ett jobb under hela sommaren. Skönt!
Har sedan träffat min gamla kompis Malin som jag känt i evigheter. Tog och åt på Amazing Thai först. och det var verkligen hur gott som helst! Sen gick vi runt och kollade lite på stan innan vi hoppade på bussen och åkte hem till henne. Sen var vi där och kollade lite på film och så och pratade lite också innan jag åkte hem. Var väldigt trevligt. :)
Undrar en sak också... Tycker ni som läser, och som känner mig personligen. Tycker ni att jag verkar stressad när jag skickar sms? Bara en allmän fråga, som inga behöver ta åt sig så mycket på. Vill bara höra om det är fler som tycker att det känns som om jag stressar för att få ett svar på ett sms.

Kommentarer:

1 Jasmine:

Nu får ju inte jag sms från dig så ofta längre, men vad jagm inns så, neej?

Kommentera här: