Lite bilder från där jag bor nu..

Här så kommer det lite bilder från rummet jag bor i nu nere i min farmor och farfars källare. :) Har äntligen - efter ca 2 dagar - fått i ordning allting! :D

Lite myspys med tända ljus i den öppna spisen :)


Soffgruppen är nu fullt funktionabel. :) Kan sitta i både fåtölj och soffa! :D


Får improvisera lite med TV-bänken! :P Dock inte hittat på kontrollerna...


Hela vardagsrummet och matbordet. :)


En del av mitt rum, kommer fixas till lite mer. :P




Köket/hallen och toaletten längst bort i hörnet.




Nu så har ni då i stort sett hur jag bor och har det. :)




En liten egobild på mig. :P Blev GANSKA bra, men inte super! XD



Ha det så bra! :)



// Linda

Kommentarer:

1 BabyPeaches:

Det såg ju supermysigt ut! Särskilt med öppna spisen, blev genst lite avis på den!

Kommentera här: