Promenad

Var igår kväll ut på en promenad med farmor på kvällen efter en dag full av resor. Var upp till Gävle en snabb stund och fixade lite saker där uppe innan jag åkte hem snabbt som tusan igen. Det var väldigt skönt att gå ut på en promenad på kvällen då det - antagligen - hade regnat precis innan. Så luften var väldigt "ren". Var och gick uppe på åsen här i Sunnersta, och var ute på en 45 minuters promenad.

Regnbåge efter regnet framfart.


På gatan där jag bor med solen i bakgrunden bakom molnen.


Farmor i skogen. :P


En stig uppe på åsen. :)


Vid Fyrisån (som ej syns).








Kanadagässen på väg söderut.


Tjusig bil det där...


Där nere har vi min dörr. :P

Det var gårdagen det. Sen idag har jag varit inne i stan och träffat schöningen Kani. Gick lite på stan med henne också då - eller var med henne på stan från 09:30 - 16:00. Madde kom även och joinade oss vid 12:30 tiden. Gick lite på stan då också, och sedan runt 14:30 gick vi till Storken och fikade lite grann. 


Madde och Kani på Storken.


Utsikt över Stora Torget från Storken.


Nu när jag kommit tillbaka hem så har jag käkat mat och sett färdigt på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1, och ser nu på mitt andra eller tredje avsnitt av Cesar. :P

/
Cesar och hans hundar.

Har ingenting speciellt planerat för resten av kvällen. Ska bara hänga upp tvätten när den är färdig och sedan kolla på Aktuellt vid 21:00. Sen ingenting mer specifikt.
Ha det så bra nu!


// Linda

Kommentarer:

1 Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.:

men hallå!?!? jahaa, det var därför du tog kort! snyggt kort haha. Och tack för gårdagen!

Kommentera här: