Nice dag. :)

Sov till halv tio tiden. Tog sedan och duschade samt åt lite frukost innan jag tog och gick till gymmet. Tog då och gymmade väldigt lätt då jag varit sjuk ett tag, men det var så himla skönt att komma igång igen! :)
Sedan blev det till att jag gick ner på stan ett litet tag och köpte lite saker. Köpte till exempel två nya träningsbyxor då de jag haft typ gått sönder. Har även köpt nya strumpor och så samt två stora koppar på Indiska. :) Köpte även lite batterier så att jag kunde fixa så att termometern skulle funka. 


Träffade även Johanna från klassen och åkte med henne hem för att kolla på hennes soffa som hon ska sälja, ska ta och köpa den har jag bestämt. :) Då får man i alla fall någonting annat att sitta i istället för Emmas och mina fåtöljer. Får hennes soffbord/vardagsrumsbord också på köpet. :) Superduper det ju! :D

Sedan tog man och gick hem och tog det lite lugnt. Köpte thaimat och åt det till middag - supergott!!! :D Ska definitivt gå dit igen! :) Han som jobbade där var hur snäll som helst och maten var jättegod! Fick till och med matlåda till i morgon! :D
Nu på kvällen har jag varit och klättrat med Joel också, kände mig så pass frisk idag så att jag gav mig på två olika väggar tre gånger vardera. :) Vilken härlig känsla det var att få använda kroppen igen! Så otroligt skönt att få använda kroppen fysiskt! :)

Kommentera här: