Tierp & besök av familjen.

Igår for jag hem till Uppsala och träffade några kompisar vilka jag inte träffat på rätt länge, typ över en månad. Ida och Malin var det som hämtade upp mig på stationen och vi for och åt på donken. Efter det for vi hem till Jenny och Sandra och var där ett tag innan vi for upp till Tierp för att hänga på Möbeln och dansa lite. Var väldigt trevligt, men var väldigt trött när jag var på väg hem kan jag säga!


Idag så har jag varit och handlat lite mat, sen kom mamma, pappa och min syster Malin upp och hälsade på samt hjälpte till att sätta upp gardinstänger, gardiner och så. For till IKEA i Valbo och köpte en rullgardin samt några hyllor som jag kan ha i garderoberna också, vilka vi installerade när vi kom tillbaka till lägenheten. Har blivit väldigt fint nu kan jag säga! :) Mitt rum är ju i stort sett färdigt nu, så nu behöver jag typ bara kolla med Emma vad vi behöver fixa till hallen och så och att vi fixar soffa och bord och så i vardagsrummet samt fixar stolar till bordet i köket. Sen är det färdigt tror jag. Bara växter sen och några lampor i taket samt lite tavlor och så är det klart. :)

Kommentera här: