Harry Potter

Har idag inte gjort så värst mycket. Har spelat the sims 2 i ett par timmar, och det var väldigt trevligt. Sedan tog jag och gick ner på stan. Träffade Mikaela då och åt middag med henne på Cupido. Var gott med en sallad därifrån! Sedan kom Lovisa också, och gick sedan till Spegeln för att se Harry Potter. Den var verkligen bra, och tyckte att de fick med mycket från boken. Dock så totalförstördes sista scenen av de två små (ursäkta språket) jävla småtjejerna som i stort sett fnissade sig igenom hela jävla scenen!!!!! Blev så himla besviken då det förstörde hela slutet på filmen för mig! :/:( Hade nästan lust att ta och skälla ut dem eller säga: HÅLL KÄFTEN JÄVLA UNGJÄVLAR!!!!! Men gjorde det inte... Hade lite lust till att göra som Homer Simpsons när han blir arg på Bart. Säga "Why you little!!!!" och börja strypa dem, men det skulle inte varit så värst bra....


Harry Potter and the Deadly Hallows  part 2


Har inte varit på topp denna vecka, och har inte varit så värst glad heller som jag var ett bra tag innan denna vecka började. Var då uppåt och var supernöjd med allting, och det var jag i över en vecka, men sen denna vecka har det inte alls varit bra... Har känt mig nere och lite deppig. Men har inte riktigt kunnat prata om det med någon. Skulle gärna vilja prata med Stefan om allt, men han är på semester nu och är för tillfället i Göteborg med några kompisar. Så kan inte prata med eller träffa honom på ett bra tag... :/ Hoppas verkligen att jag kan få träffa honom så snart han har tid!


Stefan i sitt gröna kök.



Hittade en text på en sida nu på kvällskvisten som jag tyckte om. Vet inte riktigt om det är värt att tänka på direkt. Men lägger upp den i alla fall då det är min blogg.


Everyday, I Wait For A Text.
Everyday I See You I Wait For A Hello.
Everyday I Check My Facebook To See If You Wrote On My Wall.
Everyday I Tell My Friends How Much I Adore You.
Everyday I Find Myself Let Down.

Kommentera här: