Jaha..

Så har man blivit lite nere igen av någon anledning... Inte så värst kul, speciellt inte när man ska jobba kväll idag också..
Får lite tankar som: Är det någonting fel på mig? Är jag för jobbig? Frågar jag för mycket, och är jag för jobbig eller för på då?
Är många andra tankar också som far igenom mitt huvud och känslor som far genom min kropp som är jättejobbiga. Känns som om jag har en tyngd över mitt bröst som ligger och tynger mig, och den är inte rolig alls. Känns som om någonting ligger över min hals också. Märkte häromdagen att det lättade/försvann vid ett speciellt tillfälle, men som jag inte ska ta och förlita mig på att få...
Sen far andra tankar igenom mitt huvud som jag inte riktigt kan förklara heller... Tankar om frågor jag är för rädd för att fråga folk om. Och varför jag är rädd för att fråga dem är på grund av att jag är rädd att få bakslag eller bli "attackerad" av ord som "Varför frågar du det?", "Men varför undrar du?" och liknande. Känns som om jag inte vågar ta för mig eller fråga saker då det förr alltid varit så att jag fått lite mothugg när jag frågat och liknande.
Men vad vet jag. Inbillar mig saker - som vanligt....

Kommentarer:

1 Jasmine:

Äsch.. Frågar man inte frågar får man inga svar ;) Bry dig inte om om folk undrar varför du frågar saker, du frågar för att du vill ha ett svar över något du undrar över! :)

Kommentera här: