Jobb

Har nu jobbat hela helgen, från fredag till idag, tre kvällspass i rad. Skönt att få vara ledig i morgon kan jag säga! Men kan säga att det var skönt att få jobba hela denna helg då det var midsommar. Midsommar = DUBBELT betalt!! Så himla skönt!! När jag såg på mitt schema att jag skulle jobba på midsommar blev jag hur glad som helst! Behöver ju pengarna, bara att jag får dem nästa månad..
Nu så är man rätt så trött, har suttit och gäspat nästan hela dagen, plus att jag har haft huvudvärk större delen av dagen också. Kan säga att det inte var så värst roligt med huvudvärk, men det gick att jobba i alla fall. 
Fick bara en 20 minuters lång middag idag också, varav 6-8 minuter av dem blev till att sitta ner och äta mat! Men så det kan vara.
Snart blir det sängen för mig, ska bli såååå skönt att få sova!! Sen i morgon blir det upp till Gävle, ska bli kul att få lite miljöombyte.
God natt!!

Linda

Kommentera här: