:)

Sitter nu i soffan och tar det lugnt. Har varit nere i tvättstugan hela morgonen och tvättat - blev sammanlagt 5 maskiner - och har även dammsugit lägenheten. :) Han till och med plugga lite medan jag var nere i tvättstugan. :D Sitter nu i soffan och kollar på tv och chattar med Jasmine. :) 
De planer jag har för resterande delen av dagen är först att gå till Rusta för att köpa tvättmedel då det tagit slut, sen även gå till gymmet en stund. Blir väl till att försöka plugga lite till.
Igår var det en bra dag, eller i början var det rätt så dåligt, men blev mycket bättre. Kom lite för tidigt till skolan igår, ca 5 timmar för tidigt, och var inte på topp då. Gick tillbaka till lägenheten då, loggade in på min dator och fixade ett dokument i ett mail till mig själv som jag sen kunde skriva ut i skolan. Gick efter det ner på stan och kollade runt lite. Hittade ett par skor som var riktigt sköna och bra, så tog och köpte dem då jag ändå behövde ett par nya skor. :) Sen var det av till skolan - igen.
Efter skolan igår gick jag och kollade lite mer på stan, behövde ett par nya byxor, och mitt uppe i allting så ringde Veronica och undrade vad jag gjorde. Då tog hon och kom ner på stan också då hon hade varit på gymmet och ändå var nere på stan. Så då gick vi runt lite innan vi gick hem till mig. Tog då och kollade lite på tv och jag bjöd även på mat då det ändå var middagsdags. Supertrevligt var det! :)

Kommentera här: