Much

Har inte gjort så värst mycket idag, men har ändå fått rätt mycket gjort ändå. Har till exempel haft omprov idag, hade då omprov på muskler & skelett samt cirkulationssystemet (hjärtats kretslopp). Gick väl ok tror jag, men får se hur det fick sen när man får resultatet.

Musklerna, och nu fick jag svaret på en fråga.... "Posterior" är "mot bakdelen". 


Och så skelettet. Dock med namnen på tyska. :P 


Och så har vi hjärtat här då också.


Tog en halvtimme att skriva de två delarna av omtentan, och fick då lugnt sitta och vänta i en kvart innan jag fick gå. (Måste sitta MINST 45 minuter på en tenta innan man får gå.) Tog då och gick hem, bytte väska till gymväskan och gick till gymmet. Var där i 55 minuter idag, och det var verkligen hur skönt som helst att få träna! :) Kände mig lite "nere" igår kväll och på förmiddagen, så behövde ta och "arbeta bort" det. Och det gick. :) Var inte bara uppe bland maskinerna och tränade, utan var nere och körde fria vikter i en kvart också. Nice nice! :D
På eftermiddagen har jag inte gjort så mycket alls. Har i stort sett bara gått ut och gått i en timme, och har därefter suttit och kollat på tv. Men inte fel på det inte. :)

Kommentera här: