Gävle - Uppsala

Igår kom pappa, Lena, Nelly och Agnes upp till Gävle och hälsade på mig i lägenheten. De kom runt 11:20, och jag hade då varit uppe sedan 06:50 och tvättat, städat, diskat, handlat lite vaniljsås samt fixat i ordning en blåbärspaj. Så var väldigt effektiv innan de kom. :)


Pappa, Nelly, Agnes och Lena


Busungarna Agnes och Nelly
När de då kom till mig så tog vi och åt av blåbärspajen och pratade och så. Efter det tog vi och diskade upp de smutsiga sakerna och gick sedan ner på stan ett litet tag så att de fick se hur Gävle ser ut. Åt även sen lunch, tidig middag i Gallerian Nian i deras matdel. Tog därefter och gick i Bolougnerskogen. Var väldigt trevligt! Sedan gick vi tillbaka till lägenheten och packade in de saker jag skulle ha med mig till Uppsala i bilen. Tog därefter och åkte till Valbo en liten stund och gick runt där. Sprang på Stefan då också, vilket var väldigt trevligt! Nelly och Agnes frågade en himla massor med saker! Men han klarade sig väldigt bra! Haha!
Tog och åkte från Valbo runt 18:00 tiden, och var hemma i Storvreta runt 18:40-tiden. Gjorde inte så värst mycket då.
Vid 19:45 tog jag bussen in till Uppsala och åkte hem till min gamla granne Malin som bor i Flogsta. Tog där och bytte om till andra kläder och gjorde mig i ordning lite för att sedan åka in till stan igen för att träffa Susanna och Setare. Mötte upp dem på V-Dala nation, där vi satt och pratade om lite allt möjligt. :) Var väldigt trevligt kan jag säga! Sedan tog Susanna och åkte hem eftersom hon skulle jobba idag. Då tog jag och Setare och gick runt till olika uteställen här i Uppsala för att hitta någonstans att hitta. Fanns inte så många ställen kan jag säga, men till slut så hamnade vi på William's uppe vid Universitetshuset. Hade det väldigt trevligt där! :D



Jag, Setare och Susanna. (Jag tycker att jag har dubbelhaka på denna bild, men bjuder på det.)


Så SJUKT snygga man kan vara då!! :O :P Haha! Setare, du och jag äger!! ;)


Malin - gamla grannen - kom efter ett tag då hon hade varit hemma hos en kollega, och det var kul att hon också kom och umgicks med oss. :) Skulle ju ändå hem till henne sen, så varför inte sitta och umgås på stan innan? :)
Var två killar som började prata med oss också, och de var väldigt roliga och trevliga! :P Satt och pratade med dem i stort sett under hela den tid man var där. Satt där och snackade tills William's stängde vid 03:00, och då var det bara till att börja gå hela vägen till Flogsta. Tog en cirka 30 minuter att gå dit från William's. Men det var roligt i alla fall! :P

Malin och Setare


Snygga som få! :P


Jag, Anton och Viktor.


Vi tre igen.


Tills nästa gång,
Hasta la vista, BABES!!

Kommentarer:

1 Jasmine:

Åååh vad gott med blåbärspaj! Hahaha :) Tänker bara på blåbärspajerna hos Setare! :P



Haha låter som en väldigt händelserik dag!

2 maria:

Malin ser läskig ut på bilden med håret framför

Kommentera här: