Hejsan

Helgen och början av den här veckan har varit bra. Min rygg har blivit i stort sett helt återställd och gör inte alls ont längre. Vilket är bra.
Tog det relativt lugnt under helgen, och i söndags kom Stefan hit till Uppsala, vilket var väldigt trevligt. :) Tog och träffades på Rusta i Boländerna här i stan och åkte då runt lite och kollade i affärer där. Vi tog även och åt på Ken's pizza, sjukt goda pizzor var det! Men väldit stora. :O Varken Stefan eller jag orkade äta upp vår pizza. :P Efter det åkte vi till ElGiganten och även till City Gross. Efter det åkte hem till mig och fikade lite och umgicks innan Stefan åkte hem till Gävle igen.
På söndagskvällen ringde även arbetsledarjouren mig och inbeordrade mig att jobba måndag morgon, 7-14 - vilket var helt okej. Fick ju ihop lite pengar då, och det är ju inte helt fel. :)
Idag har jag bara tagit det lugnt, och har inte gjort någonting speciellt. Sitter för tillfället och kollar på Harry Potter and the Deathly Hollows part 1. Har haft en Harry Potter-marathon hemma nu under veckan och kollat igenom alla filmer. :P Har varit jättekul att se alla filmer från första till sista filmen! Vilken otrolig utveckling av personerna kan jag säga! :O
Ha det så bra!!



// Linda

Kommentera här: