En underbar morgon

Klockan är nu några minuter efter 09:00 på morgonen, och det är strålande solsken ute. :) Härligt härligt! :D Och jag är redan uppe och har duschat samt ätit frukost. Så är gott som klar för nya äventyr redan nu! Vilket jag i stort sett nästan aldrig brukar vara vid den här tiden om jag inte har någonting att göra under dagen. Då skulle jag - om jag var ledig som jag är nu - ha sovit ända tills klockan 11.00 eller någonting sådant. Men nu idag vaknade jag redan vid 06:30, och kunde inte somna om. Då låg jag och myste i sängen ända fram tills 08:15 innan jag bestämde mig att det var dags att gå upp. :) Jag känner mig inte jättetrött faktiskt, utan relativt utvilad. Jag lyckades somna innan 23.00 igår kväll också, vilket jag är "stolt" över då jag inte lyckats göra det på evigheter! Jag har faktiskt lyckats somna före midnatt ända sen i fredags faktiskt!! Eller torsdags... Och det är så sjuuukt skööönt!!! ÄNTLIGEN går det åt rätt håll! :)

De planer jag har för idag är inte så värst många. Ska in till stan och hämta mitt nya ID-kort på SWEDBANK och kanske träffa en kompis också, vem jag hoppas kan sms:a eller ringa mig snart så att jag vet hur det blir. Jag kommer kanske även köpa lite mer saker till mitt lilla hem också så att det blir ännu lite mysigare här. :) Är nästan helt färdig också här nere i källaren. Bara garderoben och TV-möbeln från Jysk som ska in som jag och pappa ska hämta på fredag, och sen ska två hyllplan upp också samt ett par tavlor ska också upp på väggen. Sen är det i stort sett klart. :) Just det! Stereon ska också kopplar ihop så att man kan lyssna på musik och radio. :D
Men hör av mig lite senare om uppdateringar. :)
Ha det så bra!




// Linda

Kommentera här: