Jobb och sjuk

Har nu avslutat min jobbhelg med 8-9 timmars jobb varje dag (fredag - söndag) och är glad att den är över så att man äntligen kan få sova ut lite på morgnarna! Ska bli hur skönt som helst att få ha ledig i två dagar nu innan man ska jobba två kvällar i rad. Sen nästa helg är man ledig hela helgen. :) SKÖÖÖÖNT!!! Hade tänkt åka till Karlstad nästa helg för att hälsa på min gamla gymnasiekompis Jasmine som bor där, och även min andra kompis Erika - åt vem jag tagit hand om ett x antal katter samt en hund. Men tyvärr kan jag inte göra det nu då jag har åkt på en dunderförkylning... :/ Lagom roligt att bli sjuk - IGEN!! - men var ju passande att jag blev det denna vecka då jag är ledig rätt mycket och kan ta igen mig då.

Har nu när jag kommit hem efter jobbet börjat tvätta samt bytt sängkläder - det istället för att ta det lugnt som jag egentligen borde göra - men tänker inte ta och dammsuga för det orkar jag inte riktigt göra. Så det tar jag och gör annan dag istället då.
Åkte efter jobbet med mamma till Jysk för att kolla garderob samt TV-bord och hittade en av vardera sak som passade in väldigt bra där jag bor nu. Tyvärr så hade de inte TV-bordet inne, men som de får in på torsdag, så då ska pappa och jag åka dit och köpa dem på fredag istället då jag reserverat båda sakerna så att inte några andra snikar åt sig dem.
Annars har jag nog ingenting annat att berätta om vad som hänt i veckan. Jo, var och tränade med Kani på Campus 1477, och det var väldigt roligt att komma igång igen. :) Men tyvärr så har nu min dumma förkylning satt stopp för framtida tränande denna vecka... :( Så min provecka bestod av ETT träningspass! Trevlaaaans VÄRREEE!!! Men så kan detvara.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: