Bio i Gävle

For igår upp till Gävle vid 12-tiden och hälsade på min kära vän Stefan som bor där uppe. Vi tog och umgicks lite under dagen och kvällen, samt kollade igenom "Sagan om Ringen: Härskarringen". Sedan när vi skulle börja se "Sagan om de två tornen" så kom även Jacob och hans kompis Sebastian - tror det var så han hette. Vi kollade allihopa färdigt på filmen, och gick sedan iväg till bion för att kolla på "The Hobbit: An Unexpected Journey". Det hade snöat rejält mycket under kvällen, så vi fick pulsa igenom snön för att komma fram! När vi kom till bion var klockan 23:30, och det var FULLPROPPAT med folk där då! Vi lyckades i alla fall hinna köpa popcorn och läsk, samt gå på toa innan bion började vid 00:20. Filmen var verkligen hur bra som helst! Jag läste boken "Hobbiten" för ca 11 år sedan, och jag kom ihåg saker ju längre in i filmen man kom! Och jag kan verkligen rekommendera er som nu läser att gå och se den! :)
 
 
Jag tog och sov över hos Stefan till idag då bion slutade vid 03:15-tiden, men man kom inte i säng förrän vid 04:00. Så jag är rätt trött nu kan jag säga! Tog det rätt lugnt under dagen. Vi kollade lite på film och åt frukost och kollade även in ett nytt spel som Stefan hade fått hem. Jag fick sedan sällskap till tåget, och nu när jag kommit hem har jag inte gjort så himla mycket. Jag har för det mesta tagit det lugnt, kollat på film, sjungit SingStar, samt chattat med några kompisar. 
 
Kolla gärna in den här länken, hittade den på facebook, och det är ena riktigt otroliga bilder vilka är tagna i Kina! Helt otroligt som sagt! :O 
 
http://www.tumblr.com/tagged/hua-shan
 
 
Ha det så bra!!
 
// Linda

Kommentera här: