Lugn dag.

De två senaste dagarna har jag jobbat kväll, och det har varit rätt bra scheman. Hade en rätt lång sträcka att cykla dock i onsdags, men lyckades väldigt bra att transportera mig mellan de två ställena. Skulle cykla från Industristaden till andra sidan Stationen. Jag skulle vara på andra sidan stan vid 21:00, lämnade andra stället vid 20:55, var på cykeln 20:57 och var innanför dörren på andra stället vid 21:03, inte illa kan jag säga! Tog ca 5-6 minuter att cykla den sträckan, och det är inte illa! :D 




Idag har jag varit på massage, och det var väldigt skönt kan jag säga! Har sedan träffat Lovisa, Setare och Kani idag också. Var väldigt kul att träffa dem igen. 





Nu så sitter jag och kollar på Ace Ventura. Sjukt bra film kan jag säga! :D Haha! Har gått 21 minuter av filmen nu, och jag håller på att garva ihjäl redan! :P Hehe!!
Ha det så bra!!


// Linda

Kommentarer:

1 Jasmine:

Ååh va skönt med massage! :) Lite avis på dig ;)

Kommentera här: