Hallå

Sitter nu och kollar på Star Wars VI: Return of the Jedi och dricker en kopp te. Har inte gjort så mycket idag förutom att ta det lugnt och varit inne en sväng på stan. Jobbade i måndags och igår, först ett kvällspass och sedan ett dagpass direkt därpå. Var lite jobbigt då jag bara lyckades få fyra timmars sömn däremellan... Kan säga att jag var rätt trött under tisdagen... Men idag kunde jag sova ut och ta igen några timmars sömn. :) Det var hur skönt som helst!!
Nu i helgen som var så var jag hemma hos min farbror och firade honom. Då var även mina kusiner där - såklart - och även andra. Var väldigt trevligt. :) Sedan efter det tog jag och gick ut med några kompisar från gymnasiet, och vi hade verkligen hur kul som helst! :D Använde de kläder och skor som Maria hade hjälpt mig att hitta. Och det var hur kul som helst när jag var ute med Setare, Lovisa och Kani. :) Var länge sen man gick ut och gjorde någonting sånt med dem.

Kani, jag och Lovisa. (Jag ser lite knäpp ut ^^)


Lovisa


Kani och hennes muskler. :P Hehe


Kani och jag


Lovisa och Setare


Jag, Lovisa och Setare


Setare och Kani.




Och svar till den person som frågade hur ofta jag tittade på klockan i förra inlägget. Svaret är: På jobbet kollar jag på klockan rätt ofta, hemma är det mindre.
Ha det så bra!!



// Linda

Kommentarer:

1 Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.:

hehe verkligen hur kul som helst var det! :D

höhö.

Kommentera här: