Hej

Är nu ute hos en kompis på landet och har varit här i nästan två dagar nu. Tog reträt hit då jag inte orkar vara kvar riktigt hos farmor och farfar i deras källare då det inte känns som om de accepterar att jag ska ha något privatliv alls, samt att de inte lyssnar eller accepterar de regler jag har satt upp. Så i fredags kväll så åkte jag dit, packade ner lite nödvändiga saker, och gick därifrån efter 5-10 minuter med katt och allt och for ut hit där jag är nu.
Det är ju i alla fall tur att man har min kompis Mikaela och hennes familj där jag vet att jag alltid är välommen att komma ut när helst jag vill. Annars skulle det nog inte gå då jag har katt.
Man har ju fått erbjudande av att få hyra en lägenhet av deras grannar som ligger i Örsundsbro, och den ska jag åka och kolla på i veckan hoppas jag. Och om jag vill ha den så får jag flytta in där i september/oktober. Ska bli sååå skööönt!!! Längtar verkligen att få komma bort från farföräldrarna och få EGET!

Kommentera här: