Dåligt väder och lite inköp.

Idag har det varit grått och regnigt hela dagen, och det har varit lagom roligt. Vaknade lite på fel sida idag också då man varit lite grinig. Bättre nu i alla fall. :) For hem till mamma en liten stund mitt på dagen och tog en dusch, for sedan ner på stan och åt lite lunch och fortsatte därefter ut till Mediamarkt och därefter till ArkenZoo. Blev ett inköp på båda ställena. På Mediamarkt blev köpte man en Blu-Ray spelare, en HDMI-sladd till apparaten samt två filmer (en om Brasilien och den andra blev RED). På ArkenZoo blev det däremot en sele till Inka så att jag kan ta ut henne i trädgården lite, samt lite kattmat. :) Sen var jag till Hemköp i stan och inhandlade lite mat. :) For sedan hem och har sedan dess installerat Blu-Rayen, kollat på film och ätit middag. Sitter för tillfället på NCIS som jag hyrt från lovefilm.se, en väldigt bra sida kan jag säga! :) Har en kopp med te till det också. Kan inte bli bättre! :D Eller jo, det kan det. :P hehe!
Ha det så bra!!



// Linda

Kommentera här: