Jobb, Gävle och grabbhäng

Har varit uppe i Gävle väldigt mycket den här veckan! Hela fyra dagar!!! :D Har varit hur trevligt som helst! :) :D Har även jobbat lite, och det har gått så bra så. :) I måndags var jag upp till Gävle för första gången denna vecka, och då hängde jag lite med Stefan, och sen så åkte vi och hälsade på Jacob på Brynäs också. Blev även inbjuden på Jacobs födelsedagsfirande som var i fredags. Det var väldigt trevligt. :) Jag åkte till Stefan först då och fikade lite med honom i hans lägenhet, sen åkte vi till Jacobs och Dennis lägenhet och hämtade upp Dennis där för att åka ut till Jacobs mamma vid 18:00. Så vi kom dit och vi hade det supertrevligt. Det var en massor av god mat och hur trevligt umgänge som helst. :)
Dennis i Stefans bil. :)


Stefan :)


Jacob med presenter. :P



Stefan


Dennis

Igår (lördag) skulle jag ha gått ut med Susanna här hemma i Uppsala, men det blev ändrade i fredags då killarna sa att vi kunde komma upp till Gävle och gå ut med dem. :) Så då tog vi tjejer och drog upp till dem igår kväll och umgicks med grabbarna. :) Det var verkligen hur kul som helst! :D Vi tog först och hängde i Stefans lägenhet, sen så gick vi till The Bishops Arms (en jättemysig pub i Gävle), sen så gick vi hem till Stefan igen och sjöng lite Singstar. Jag borde verkligen ta och köra lite mer singstar!! :P Vi tog och körde singstar fram tills ungefär 03:30 tiden innan jag, Dennis, Susanna och Jacob tog en taxi och åkte hem tilll Dennis och Jacob för att sova.
Idag så har vi alla tagit det lugnt. Vi alla tog och gick upp runt 11:00-tiden och åt lite frukost. Jag tog en dusch och sen så tog vi (Susanna, Dennis och Jacob och jag) och gick ut och satte oss på en liten ängplätt uppe på Brynäs med lite pizza, tacotallrik och så. Vädret var hur fint som helst och man höll på att svettas bort i värmen!! :P Stefan kom sedan runt 15:00-tiden med lite saker som jag och Dennis - på något konstigt sätt - hade lyckats glömma hemma hos Stefan. (Jag lyckades åka ifrån min kamera OCH MOBIL!!! Tur att man var i samma stad fortfarande och inte åkte hem till Uppsala! :P

Stefan och Sanna 


Stefan berättar någonting för mig på The Bishops Arms.


Dennis och jag


Stefan och Sanna


Jaaag!! En bra bild på mig också! :P (Bild tagen av Dennis, Bra jobbat! :D )


Sanna och Jacob (Dennis och jag gick och plockade upp Stefan)


Hela packet


Stefan chillar med oss i solen.


Dennis samt Jacobs ben.


Gled runt lite i Stefans bil. :)


Sittandes på Wayne's Coffee på Gävle Strand. Supernice ställe! :D


Sanna på samma ställe. :)


Stefan, jag och Jacob ute på Wayne's Coffees uteservering i sommarvärmen.


Det var nog hela veckan för mig, och det har verkligen varit suveränt. :) Me liiiike när man kan umgås med så härliga människor så ofta! :) :D
Ha det så bra!!! :)



// Linda

Kommentera här: