Ledig dag

Jag har idag varit ledig, vilket har varit väldigt skönt! Jag for till Enköping på förmiddagen för ett möte, och sedan åkte jag till Uppsala och tittade runt lite. Sedan for jag hem, och dert var skönt att komma hem till lägenheten och ta det lugnt. Pappa ringde medan jag stod och lagade korvstroganoff, och det blev bestämt att pappa och co ska komma och hälsa på hos mig imorgon efter att min syster Nelly har tävlat färdigt på konståkningen i Västerås. Så det ska bli trevligt. 
 
Nu ikväll har jag även sjungit lite SingStar och gått ner med saker i förrådet. Nu sitter jag och zappar runt lite tv, samt så kollar jag runt lite på olika tidningsidor. (Ex. The New York Times, Los Angeles Times, The Thelegraph,
The Guardian, El Día,The Australian, Gefle Dagblad, UNT, Expressen, Aftonbladet)
 

Men nu ska jag göra annat än att sitta här! 
 
Ha det så bra!!
 
// Linda

Kommentera här: