Jobb, studier och flytt.

Hej! 

Sitter nu på mitt rum och är rätt så trött. Jag har jobbat fredag, lördag och söndag mellan 07:00 och 16:00 med uppstigning vid 04:50 samt för lite sömn på det! Det har varit mycket att göra på jobbet de här dagarna också, även om alla i personalen har varit på plats, så man har haft saker att göra hela tiden, vilket är skönt. Nu imorgon blir det i alla fall till att få sova ut lite grann. I alla fall så att man får sova ungefär tre timmar extra. 
 
Plugget går sakta men säkert framåt. Har gått fast lite på en uppgift som jag egentligen skulle ha kunnat vara färdig med och kunnat börja på nästa. Men jag har haft så himla mycket annat att göra också efter jobbet att göra, så det har blivit att pluggandet har lagts åt sidan lite. 

Denna vecka som kommer nu så kommer jag även att få kunna flytta in i min lägenhet. Känns lite overkligt att stunden nu är kommen att jag ska få mitt egna lilla krypin som bara är MITT!! Det känns även hur skönt som helst att äntligen få ha någonting som man kan kalla sitt eget också då man aldrig fått bo ensam själv förut. Så det kommer bli alldeles underbart! Dock finns det lite kvar att packa hemma hos farmor och farfar, men det allra mesta ligger i alla fall i flyttkartonger, IKEA-påsar samt andra påsar och så, så förhoppningsvis kommer det gå bra!
 
 
Ha det så bra så länge!!
 
 
// Linda

Kommentera här: