Spontaninlägg

Hej! 

Jag är verkligen inte duktig på att lägga upp inlägg med jämna mellanrum nuförtiden, även om jag vet att jag har tid till det! Förlåt så hemskt mycket för det! 
Det senaste inlägget jag skrev måste ha varit innan jag åkte till Finland och hälsade på min kompis Tatjaana. Jag kan säga att det var väldigt kul att få träffa henne och att få se hur hennes familj bor och så. Det var även kul att få umgås med henne en hel helg också istället för de få timmar vi sågs förra året när hon och hennes kille Rasmus var i Stockholm. Så det var kul att få göra saker med henne. 
 

Jag och Tatjaana i Torni Bar i Helsingfors.
 
Jag har under min semester även varit kattvakt, samt hundvakt, och även åkt ut till Skärgården. Det känns som om jag inte fick tid till att riktigt ta det lugnt. Även om man var borta från jobbet i ungefär 4,5 veckor. 
Just ja! Jag hann med att fylla år under semestern också, och det var två lite hektiska dagar för mig då jag rusade runt som en tok med städ, inköp, tvätt, och bakning med mera. Men det blev en lyckad födelsedag i alla fall, och det var väldigt skönt!
 

Jag och gänget i soffan. Makabeus, Leki, Gertrud, Melkior och Disa.

Lillkillen som vanligt i mina armar.
 
King liggandes i mina armar, igen.
 
Ibland blir det att mysa rejält på mina axlar. Lilla bebisen!! ^^
 

Gertrud, aka Gudmodern, liggandes i soffan och håller koll.


Smilla och jag tog och hade en romantisk middag ute på gården.

 
Gertrud och hennes compadres.
 
Melkior inlindad i en filt på soffan. 
 
King och Kenya posear i fönstret. Sötnosarna!!
 

Kenya ser vanlig ut och myser, King gör någon konstig pose. ^^
 
När jag var hundvakt åt en kompis så tog jag med mig vovven ut till ön i skärgården, vilket jag gjorde även förra året, och det gick väldigt bra. Även om det blev mycket jagandes av vågor, samt att det sedan blev lite dåligt väder så att man fick åka hem tidigare. Men annars var det trevligt att åka ut till Granö några dagar.
 
Sabbi på bryggan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sabbi i ett av sina försök av alla försök till att gräva fram vågor... -.-'
 
 
 
Svalkande plats under ett par stora stenar.
 
 
 
Stugan
 
Snygg stil vovvsan!! ^^
 
En liten trötter!! ^^
 
Snark!! ^^


Sorry för många bilder, men ville lägga upp lite för er att se! :)
 
 
Ha det så bra!!
 
// Linda
 
 

Kommentarer:

1 Miss Baby Peaches:

Vilka coola katter! :D

Svar: Mmhm!!! :P Dem är SJUKT coola! ;) xD haha!
Schoepsen

Kommentera här: