Julbord på Gillet

Har nu varit på årets julbord med tjocka släkten. Detta år var vi allihopa på Hotell och restaurang Gillet här i Uppsala, och det var faktiskt väldigt god mat dem hade där. En sak som var extra god - enligt mig - var deras rådjurskött de hade, och de hade ett stort utbud av mat. Potatisen var dock lite för hård, annars var det bara bra. 

Vad jag mer har gjort idag är att jag har jobbat mellan 7-16, och det var en väldans mycket cyklande fram och tillbaka idag genom hela staden!! Lite smått jobbigt, men det gick i alla fall, och jag hann med alla besök idag, plus ett inköp. 
 
Sedan har jag även tittat till kissemissarna lite grann. Snart ska jag även ta och gå till sängs, då jag är rätt trött nu.
 
Ha det så bra!!
 
// Linda
• Kategori: Allmänt, Jobb; • Taggar: familj, gillet, hotell, jul, julbord, julmat, kusiner, mat, släkt; • Kommentarer (0)

Kommentera här: