Semester

Nu har man semester, och det är hur skönt som helst! I alla fall efter att ha jobbat 5-6 dagar varje vecka i sju veckors tid! Det känns väldigt skönt att bara kunna slappna av och ta det lugnt, och ta det som det kommer.
 
Igår åkte jag hem till pappa i Storvreta efter att jag hade jobbat färdigt. Jag tog och gav kaninerna mat och nytt vatten, samt vattnade blommorna. Imorse när jag gick upp så tog jag och vattnade hela trädgården innan jag åt frukost och åkte in till stan. 
 
Väl inne i stan gick jag först hem till Erika och hälsade på henne och katterna. Efter det gick jag och träffade Daniel och Malin. Vi tog och gick till Yukikos Sushi och åt lite lunch då, och efter det gick vi lite på stan. Jag lyckades hitta en mellanstor resväska då som jag kan använda vid kortare resor, som jag ska göra nu i helgen då jag ska till Finland. För då slipper jag använda min gigantiska gröna väska, eller den superlilla cockpit-väskan.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Princess and the Frog (som är den enda Disney-film som jag kan se på engelska, förtutom Brave/Modig).
 
 
Ha det så bra!!
 
// Linda

Kommentera här: