Ledighet!!

Blir nu två dagars ledighet efter tre veckor med jättemycket jobb och bara en dag ledigt i veckan! Så det ska bli väldigt skönt att få vara lite ledig nu innan jag går på jobbet igen och jobba åtta dagar i rad. Men det ska nog gå!! :) 

Efter jobbet idag - som jag delade på både Innerstaden och Fålhagen - åkte jag hem till pappa i Storvreta. Vi tog och åkte och kollade på Agnes fotbollsmatch uppe vid IP då. Var faktiskt väldigt kul att se Agnes spela fotboll. Hon hade antagligen gjort ett mål precis innan jag, pappa och Lena kom dit, och då hade matchen bara hållt på i några sekunder. GO AGNES!! Matchen slutade 4-1 till Storvreta, och Agnes gjorde två av målen. Timmen upp för det!! :)
 
Vi for efter matchen hem till pappa och åt mat, och jag åkte sen hem till mig i Örsundsbro. Nu sitter jag i soffan och dricker ett glas vin - vilket jag tycker att jag har gjort mig förtjänt av - samt har en varm kopp te som står och väntar på mig efter det. :) Sedan ska jag ta och lägga mig då jag är extreeeemt trött!! :O
 
Ha det så bra!!
 
 
// Linda

Kommentera här: