Ont och vill bort

Har nu jobbat i tre dagar, och har min sista jobbdag för denna vecka imorgon - söndag. Ska bli skönt att få åka hem imorgon och bara vara! 
 
Jag är för tillfället även kattvakt åt en kompis, och det är rätt skönt att vara det de helger man jobbar, då man kan gå upp vid 05:45, istället för 05:00. Plus att jag kan gå till jobbet härifrån, vilket tar 10 minuter, istället för att ta bussen in till stan, vilket tar 30 minuter. Så det har sina fördelar med att vara kattvakt i stan! :)
 
Jag har även fått väldigt ont i ryggen, vilket jag kan få då och då. Och det är inte direkt roligt... Vill helst slippa all ond värk som kommer fram i ländryggen och skjuter uppåt. Det började tidigare idag, och har bara blivit sämre med dagens gång och jobbandet. Men det tar ju slut någon gång i alla fall, vilket är tur. 
 
Sedan är jag väldigt sugen på att åka ut och resa - igen - även om jag bara har varit hemkommen från Edinburgh sedan en vecka tillbaka. ^^ Några resmål som är lockande är något varmt land - exempelvis Brasilien eller något annat Sydamerikanskt land - eller något ställe jag redan varit på - så som London eller Edinburgh.
 
Det skulle verkligen vara skönt att åka på någon slags SPA-resa också, och till Reykjavik/Island vill jag gärna åka till för en SPA-resa. Frågan är bara om någon skulle vilja följa med mig, och NÄR man ska ta och åka. Men det får man ju ta vid annat tillfälle. Jag har ju London-resan i april att se fram emot med två gymnasiekompisar. :) Det ska verkligen bli kul, då London är en stad jag gärna åker till flera gånger, och det ska bli kul att uppleva staden med några jag känner också, då jag inte har gjort det på 10 år!! :P
 
Ha det så bra!!
 
// Linda
 

Kommentera här: