Wee

Hej!
 
Igår var en väldigt trevlig dag. När jag kom till Gävle hämtade Stefan upp mig på stationen för att sedan åka vidare till Sandviken. Där lunchade vi med hans mamma, bror och hans brors fru. Det var verkligen trevligt! 
 
Efter lunchen åkte Stefan och jag till Valbo en stund och fikade innan vi for hem till honom. Då visade/spelade Stefan lite av det nya GTA V (Grand Theft Auto 5), och efter det blev lite tv och film med pizza innan jag tog och åkte hem. 
 
När jag väl kom hem tog jag och gick en promenad på cirka 50 minuter innan sängen kallade.
 
Idag däremot blir det för det mesta lugnt. Sitter för tillfället och tittar på Harry Potter and the Order of the Phoenix, och jag har även packat lite för denna helg då jag ska vara kattvakt. Senare ikväll blir det även klättring, och sedan får jag se hur det blir. Jag får se om jag sover inne i stan eller åker hem ikväll efter klättringen. 
 
More updates later!
 
Ha det så bra!!
 
// Linda

Kommentera här: